reklama

Blbý pocit

Už ste určite mali niekedy problém s tým, že Vás niečo trápi a Vy neviete jednoducho prísť nato, čo to je?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Ja mám ten pocit práve teraz. Je to divné,ale je to tak. Najhoršie na tom je, že teoretizovať o tom nestačí. Ak sa človek chce blbého pocitu zbaviť, tak musí niečo preto urobiť. Tu, ale vyvstáva problém, čo s tým urobiť?  

No, tak najprv musíme zistiť, z čoho ten blbý pocit pramení. Ako to zistíme? Spýtame sa samozrejme toho najpovolanejšieho, to znamená, samého seba. Ako na to? Pretože to nie je len tak, spýtať sa samého seba hocičo.Mohol by som sa predsa sám na seba uraziť, ak sa sám seba spýtam, z čoho mám blbý pocit. Vieme predsa, že najcitlivejší sme sami na seba. To znamená, že musíme ísť na to veľmi opatrne, ako keby sme sa pýtali svojho najlepšieho priateľa.  A vlastne teraz ma to napadlo, možno mám blbý pocit práve z toho, že v skutočnosti nemám svojho najlepšieho priateľa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teda, aby sme si rozumeli, priateľov zopár mám, ale toho najlepšieho nie. Aký by mal vlastne byť a kto by to mal vlastne byť?  

Mohol by som byť ja sám sebe najlepším priateľom? No samozrejme, mohol, ale asi to nechcem. Bolo by to na moje gusto príliš egoistické, ak by som nedal šancu niekomu inému. A hlavne, ak si predstavím, že ako najlepši priateľ pre seba samého, by som si dával príliš veľa ústupkov,tak by to nedopadlo určite dobre.  

Teoreticky by som si mohol nájsť nejakého anjela. Tí majú krídla,takže by sa mohol veľmi rýchlo ku mne dopraviť a byť mi na blízku, keď to najviac potrebujem. Tu je problém, ale v tom, že anjelov je nedostatok,takže ak by ste o nejakom vedeli, dajte mi vedieť. A hlavne je otázne, či by ma taký anjel vedel pochopiť, keďže ja som len obyčajný truľko a anjeli ako je známe, sú predsa len na vyššom leveli. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže nakoniec mi z toho vychádza zase jediné a to je, že človek musí hľadať predsa len tu, u nás na zemi. Je nás celkom dosť, ale ako nájsť toho pravého, najlepšieho priateľa?  

Podľa mňa je to najlepšie vyriešiť systémom 2 in 1, to je teraz dosť populárne aj pri vlasových šamponóch J . Áno, myslím, že človek by mal mať svojho najlepšieho priateľa vo svojej polovičke. Okrem toho, že je to praktické /ušetríte, nemusíte totiž pozývať na večeru neustále aj svojho naj priateľa a aj svoju polovičku, máte to v jednom J / , je to podľa mňa aj správne, pretože kto by mal byť Vašim najlepším priateľom, ak nie človek, ktorý s Vami zdieľa jednu posteľ, jednu toaletu, jednu knihu, občas jednu zubnú kefku a občas jeden sveter? Tieto veci medzi dvoch ľudí deliť nemôžete, to by totiž asi väčšinou nedopadlo dobre, jedine, žeby ste mali záujem o dlhodobý vzťah v trojuholníku a to je len pre fajnšmekrov ;) .   Nuž, nech je to ako chce, ja som jednu vec pri písaní tohoto článku zistil, budem hľadať určite 2 v 1. Aj keď blbý pocit ma zatiaľ neopustil… dúfam, že som aspoň jednému “anjelovi“ vysvetlil ako to s tým blbým pocitom je.

Marek Švihel

Marek Švihel

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcel som to len skúsiť. Keď môžete písať Vy, tak môžem aj ja :))) . Hlavne chcem vybiť energiu, ktorej mám v sebe nadbytok,takže nemôžem spávať a preto začnem písať, aby som sa po nociach nemusel zaoberať všetkými tými ničotnými vecami, ktorým sa venuje po večeroch väčšina dospelých ;). Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu