reklama

Foo Fighters: Echoes, Silence, Patience & Grace Dave

Dnes som už toho napísal na moje pomery až príliš...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

... takže o tomto len stručne. Ja nie som hudobný kritik a nikdy ním ani nebudem. Nepokladám sa ani za odborníka na hudbu, skrátka počúvam len to čo sa mi páči a verím tomu,že to tak robí väčšina z nás. Nechcem p ísať o tom aké iné albumy sú super a aké nie.Nechcem písať ani o tom, čo ma zaujalo v hudbe za posledné roky a čo ma nezaujalo. Chcel by so akurát vzdať poctu parte okolo Davida Erica Grohla. Vystúpiť z tieňa niekoho iného /hlavne ak ide o Curta Cobaina/ totiž musí byť ohromne náročné. A Davidovi sa podarilo nielen to pokiaľ ide o Curta. On totiž nevystúpil len z jeho tieňa, ale možno svojim posledným albumom vystúpil na samý vrchol a možno dokonca vstúpil do života niektorých z nás. Nikdy som túto kapelu príliš nepočúval, ale posledný album to dokonale zmenil. Dokonca, ak by nebolo mojich DM a Pearl Jam, tak s chuťou poviem, že je to to najlepšie čo som počul. Pri skladbách ako: Long Road To Ruin, Let It Die, Summer's End, alebo Ballad Of The Beaconsfield Miners, mám niekedy pocit, že som tak 15 rokov späť a to myslím čisto pozitívne, ale ako chcem zdôrazniť ešte raz, ide len o môj osobný cit a pocit J . Ale na druhej strane to CD musím jednoducho vrelo odporúčať. Bravoooo, David !!!    

Marek Švihel

Marek Švihel

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcel som to len skúsiť. Keď môžete písať Vy, tak môžem aj ja :))) . Hlavne chcem vybiť energiu, ktorej mám v sebe nadbytok,takže nemôžem spávať a preto začnem písať, aby som sa po nociach nemusel zaoberať všetkými tými ničotnými vecami, ktorým sa venuje po večeroch väčšina dospelých ;). Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu