reklama

Stranger Things Have Happened

Prečo sa vlastne vždy čudujeme tomu čo sa práve stalo, keď sa všetko stalo už najmenej raz?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Hlavne v dnešnej dobe ma to zaráža. Na jednej strane doba informačná
nahradila dobu industriálnu, takže info o všetkom a o každom máte v
prípade záujmu do 3 sekúnd. Na strane druhej sa stále vieme čudovať
úplne bežným veciam, ako je napríklad to, že najprv sa z autobusu
vystupuje a potom až nastupuje, že auto na hlavnej ceste má prednosť
pred tým na vedľajšej, že ťa včera podviedla tá tvoja, alebo ten tvoj,
že ti je na pi.., po včerajšej opici a podobne.

A čomu sa čudujem ja?

Tak hlavne tomu, že tu vôbec ešte som. Tomu, že každý deň dostávam stále
ďaľsiu a ďaľšiu šancu zmeniť to, čo som nezmenil doteraz. Tomu by sa mal
čudovať asi každý z nás a to každý deň. Ak by sa tomu každý z nás, každý
deň čudoval, nemali by sme čas čudovať sa iným malichernostiam. Veď čo je
na tom, že ťa po opici chvíľu bolí hlava, že ťa včera tá tvoja zrovna
osr*la, že ste pri vystupovaní z autobusu dostali hlavičku do brucha od
toho čo nastupoval a podobne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niekedy mám podozrenie, že si objekty na čudovanie sami umelo vytvárame,
aby sme nemuseli riešiť skutočné problémy v sebe samých. Keď si totiž
uvedomíme, že je nás stále viac a viac, máme stále viac dôvodov hľadať
počudovanie na tých druhých.A o to nám predsa všetkým ide, vždy je predsa
lepšie nas*rať pod susedovu rohožku ako pod tú svoju.

Nech je to ako chce, ja sa neprestanem čudovať tomu, že tu ešte
som. Aspoň nebudem mať čas premýšlať nad tým... čo som to vlastne chcel?

Marek Švihel

Marek Švihel

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcel som to len skúsiť. Keď môžete písať Vy, tak môžem aj ja :))) . Hlavne chcem vybiť energiu, ktorej mám v sebe nadbytok,takže nemôžem spávať a preto začnem písať, aby som sa po nociach nemusel zaoberať všetkými tými ničotnými vecami, ktorým sa venuje po večeroch väčšina dospelých ;). Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu