reklama

Demokracia na Nitriansky spôsob

Nech žije polícia v Nitre, nech žijú súdy v Nitre a nech žije úrad sociálnych vecí v nitre, ale hlavne by mali žiť za svoje. Po tom, čo vyriešili v prípade Róberta Benciho, podozrivého v prípade Hedvigy Malinovej, som o tom presvedčený. Skrátka, tieto inštitúcie by mali byť od zajtra platené rodinou Róberta Benciho, prípadne jeho fašistickou partiou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Ja totiž platím dane od svojich osemnástich rokov, čo som začal pracovať a nikdy
sa o mňa takto žiadna štátna inštitúcia nepostarala. To asi preto, že som sa
neprihlásil do žiadneho extrémistického hnutia.

Dnes som si totiž prečítal ako bol tento mladík v decembri 2005 obvinený z
výtržníctva, ako bol v máji 2007 obvinený z lúpeže a vydierania
v spolupáchateľstve, ako sa priznal k tomu,že sa zúčastnil napadnutia nevinných
ľudí pri Starom divadle v Nitre, atď, atď.

A čo sa deje na základe týchto poznatkov teraz? V podstate nič. Chlapec bol v
prvom prípade úplne zbavený trestnej zodpovednosti, v druhom prípade sa to
akože vyšetruje, ale výsledky prezentované nie sú prakticky žiadne, no a v
prípade starého divadla ešte nebolo doručené ani obvinenie a ktovie či
vôbec nejaké bude.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja už na slovensku pomaly ničomu nerozumiem. Na jednej strane členstvo v EU,
vychvalovanie sa makroekonomickými ukazovateľmi, voľný pohyb osôb od 21.12.2007,
hlásenie sa k tradičným hodnotám demokracie a slobodného prejavu každého občana
tohoto štátu a na strane druhej?

Chlapec, fašista, lupič, bitkár, ktorý je chudáčik pod stresom, kvôli tlaku médií.

Skutočnosť je ale asi niekde inde. Nitra je známa tým, že sú tu dlhé roky tolerované
skupiny extrémistov, ktorí si podávajú ruky s policajtami, súdy, ktoré týchto ľudí
neodsúdia, alebo keď už, tak dostanú maximálne podmienku, sociálne úrady, ktoré
pre takéto individuá majú 100x krát viac pochopenia, ako pre týrané deti, atď, atď.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Skrátka, žiadne relevantné dôvody, ktoré by mohli tento stav ospravedlniť neexistujú.
Je to len o neschopnosti a neochote kompetentných niečo s týmto stavom robiť.

Preto vyzývam aj médiá, aby dali už tomu úbohému chlapcovi pokoj, pretože je to chudáčik,
ktorý nemohol chodiť ani do školy, pretože už vtedy mu médiá nedali pokoj a preto
zostal analfabetom,ktorý mláti bezdôvodne na ulici každého koho stretne, samozrejme
nie sám, ale vždy keď je pomer útočnikov voči obetiam aspoň 40:5 . 

A štátne inštitúcie vyzývam, aby neodkladne zaslali rodine Róberta Benciho svoje čisla
účtov, pretože jeho rodina, by Vám rada zaplatila za Vaše služby. 

Marek Švihel

Marek Švihel

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chcel som to len skúsiť. Keď môžete písať Vy, tak môžem aj ja :))) . Hlavne chcem vybiť energiu, ktorej mám v sebe nadbytok,takže nemôžem spávať a preto začnem písať, aby som sa po nociach nemusel zaoberať všetkými tými ničotnými vecami, ktorým sa venuje po večeroch väčšina dospelých ;). Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu